• Lorem ipsum

1. Van welk materiaal zijn de sieraden van Oh So HIP gemaakt?

De meeste sieraden van Oh So HIP zijn gemaakt van sterling zilver, gold plated sterling zilver of gold plated brass. Daarnaast verkopen wij ook sieraden die zijn gemaakt van andere materialen en stainless steel. In de productomschrijving kun je vinden waarvan je sieraad is gemaakt. Heb je hier toch nog vragen over, mails ons dan. 

2. Hoe kan ik mijn sieraden mooi houden?

Het is belangrijk dat je zorgvuldig met je sieraden omgaat. Advies over hoe je onze sieraden het best kunt behandelen kun je hier vinden. Let op: wij geven geen garantie op het verkleuren van sieraden, dan wel de slijtage van het gouden laagje. 

3. Verkopen jullie de oorbellen per stuk of per paar?

De meeste oorbellen verkopen we per paar. Enkele merken die wij verkopen gaan wel per stuk, zoals de oorbellen van Bobby Rose Jewelry. Sommige oorbellen van Eline Rosina, Flawed, Koi d'Azur, Xzota en À La gaan per stuk. Dit kun je vinden in de product omschrijving. Ear cuffs gaan altijd per stuk. 

4. Krijgen jullie uitverkochte sieraden weer terug op voorraad?

Ja en nee. Wij verkopen een grote collectie minimalistische oorbellen die we blijven aanvullen. Daarnaast verkopen we sieraden die we eenmalig aanbieden. Onze SALE sieraden vullen we nooit aan. Op=op. Wil je meer weten over een uitverkocht product, mail ons dan. 

5. Hoeveel verzendkosten moet ik betalen als ik bestel bij Oh So HIP?

De verzendkosten binnen Nederland zijn vanaf € 1,95. Is je bestelling hoger dan € 50,00 dan zijn de verzendkosten gratis. We verzenden naar het buitenland vanaf € 7,50. Het bedrag hangt af van het gewicht van je bestelling. Meer informatie over verzendkosten kun je hier vinden.

6. Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden wereldwijd (worldwide shipping!). Meer informatie over verzenden naar het buitenkant kun je hier lezen.  

7. Hoe kan ik betalen bij Oh So HIP?

Bij Oh So HIP kun je betalen via:

Ideal
PayPal
Mister Cash/Bankcontact 
SofortBanking

8. Wanneer wordt mijn Oh So HIP bestelling verzonden?

Oh So HIP streeft ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden.

9. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Je kunt bij het plaatsen van uw bestelling een ander afleveradres invullen. Je bestelling zal dan op dit adres worden bezorgd. 

10. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, helaas kun je je bestelling niet afhalen.

11. Ik heb geen factuur ontvangen bij mijn bestelling.

Uiteraard ontvang je bij je bestelling een factuur. We verzenden deze per e-mail naar het door jou opgegeven e-mail adres. Je ontvangt dus geen papieren factuur.
Heb je geen factuur ontvangen, check dan eerst je spam en neem daarna contact met ons. 

12. Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

In je winkelmandje kun je een vakje kortingscode vinden. Hier kun je je kortingscode invullen. Let op: je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken. Een kortingscode is niet geldig naast een tegoedbon.

13. Mijn kortingscode doet het niet, wat kan ik doen?

Kijk of je kortingscode goed is ingevuld en of hij nog geldig is. Als dit het geval is neem dan contact met ons op. Als je kortingscode verlopen is kunnen wij deze helaas niet meer toepassen op je bestelling. 

14. Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling door het sturen van een e-mail of door gebruik te maken van het herroepingsformulier. Alle info over retourneren kun je hier lezen.
Let op: retourneren is op eigen kosten! Oorbellen mogen niet worden gepast. Indien de verpakking van oorbellen open is geweest nemen wij deze niet retour.

15. Mag ik SALE artikelen retourneren?

Artikelen die in de SALE zijn gekocht mogen worden geretourneerd, mits ze voldoen aan onze retourvoorwaarden

16. Wat is de garantie termijn?

Voor onze artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Op sommige artikelen is een andere garantietermijn van toepassing, dit hangt af van de fabrikant. Let op: wij bieden geen garantie op verkleuring of verlies van sieraden. 
Mocht binnen de garantieperiode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact met ons op. Vergeet niet je ordernummer te vermelden en een duidelijke omschrijving van je klacht te geven.

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn tenzij:

- de klacht is ontstaan door verkeerd gebruik
- de klacht is ontstaan door nalatigheid
- de klacht is ontstaan door het opzettelijk beschadigen van het product 
- er sprake is van 'abnormale' slijtage

Hoe je je sieraden mooi kunt houden kun je hier lezen. 

17. Ik heb een blog/Instagram. Kan ik met jullie samenwerken?

Wij werken regelmatig samen met 'influencers' en staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen. We krijgen echter heel veel aanvragen, en kunnen niet op iedere bericht reageren. Bij interesse ontvang je altijd bericht van ons. 

Momenteel gaan wij geen samenwerkingen aan!